Caixa Benicarló, ha confiat en FinReach, proveïdor de solucions de software dirigides a entitats bancàries, per a oferir als seus clients una solució digital per al canvi de compte. L’acord contempla traslladar gratuïtament els seus rebuts domiciliats, transferències periòdiques o ingressos recurrents des d’una altra entitat al seu compte de Caixa Rural Benicarló de forma ràpida, senzilla i segura des de qualsevol dispositiu connectat a Internet.
“Les fintech han de ser les grans aliades de la banca tradicional per a portar la innovació als serveis financers i als clients”, explica Adriana Gaitán, Country Manager a Espanya de FinReach. Entre els beneficis de la nova estratègia, el client particular s’estalviarà a partir d’ara tota la paperassa associada a aquest tipus de tràmits sense haver de passar per l’oficina bancària o invertir temps a recaptar tota la informació sobre pagadors i proveïdors per a informar-los del canvi de compte.
Quant al procés, el titular es dona d’alta en la plataforma amb les seues pròpies claus i l’IBAN del nou compte. A continuació, l’eina mostra un resum de l’activitat i l’usuari només haurà de triar amb un clic quins proveïdors i pagadors de l’antic compte han d’actualitzar les dades bancàries. FinReach s’encarregarà d’enviar-los una notificació online per part del client. Una vegada finalitzat aquest procés, el particular podrà descarregar-se un resum del canvi, però no haurà d’aportar en cap moment factures o altres documents.
Caixa Benicarló contribueix amb aquest servei a que els seus clients tinguen al seu abast els avantatges que ofereix la tecnologia i la nova forma d’entendre la banca. Amb aquesta solució, Caixa Benicarló compleix la nova directiva europea 2014/92/UE, enfocada a fomentar la mobilitat financera, per la qual els tràmits per a canviar el compte d’un banc passen a ser responsabilitat de les pròpies entitats i no del client.
El nou servei està disponible en Ruralvia o en www.caixabenicarlo.es.